Radikális liberalizmus

Radikális liberalizmus

Levél a Fidesz szavazóknak

2018. április 09. - Klein Norbo

Kedves Fidesz szavazó!

Bizonyára hallottad a hírt, hogy a Fidesz nyerte a választásokat, gondolom örülsz is neki. Azért felhívnám a figyelmedet egy pár dologra. Bár a kormánypártok kapták a legtöbb szavazatot, a szavazók abszolút többsége nem őket támogatta. Tehát a magyar választók több, mint 50%-a nem hisz abban a "vízióban", amit Orbán felvázolt. Ennek ellenére a kormánypártoknak totális hatalma lesz megint a parlamentben, méghozzá úgy, hogy a szavazók abszolút többségének akarata lesz 33%-al reprezentálva. Ráadásul esély sincs rá, hogy amit a többség szeretne az országban, az megvalósuljon. Pedig hidd el, az ellenzéki szavazók is szeretik a hazájukat és jót akarnak. Mi sem akarunk tömegesen bevándorlókat betelepíteni, max annyit, mint a Fidesz - kb 23000-et 4 év alatt. Ez elfogadható nem? Nem vagyunk Sorosisták, pedig jól jönne a támogatása, mint a Fidesznek a 80-as években. Továbbá úgy gondoljuk, hogy vannak még más témák is a migránsokon túl, amivel foglalkozni kéne ebben az országban.

Mi csak egy normális országban szeretnénk élni békességben, csak ez sajnos jelenleg nem lehetséges. Gondolkoztál már azon, hogy miért van az, hogy az ellenzéki szavazó nem tud a kormánypártival beszélgetni anélkül, hogy egymásra borítanák az asztalt? Oda jutottunk, hogy már egy Jobbik szimpatizáns is tud a DK-sal normálisan beszélgetni, pedig ellentétesek a világnézeteik, mégis van egy csomó dolog, amiben egyetértenek.

Úgy néz ki teljesen felesleges elmenni választani, mert a jelenlegi rendszer nem képes megfelelően reprezentálni a népakaratot. A jelenlegi választási rendszerben lehetetlen leváltani a Fideszt, annak ellenére, hogy a választók többsége azt szeretné. Az ellenzéki képviselőknek is felesleges a parlamentbe bejárni, mert még a minimális ellenőrző szerepüket se tudják ellátni a kormánypártok szabotázs akcióinak köszönhetően, továbbá nem kapnak érdemi válaszokat azokra a kérdésekre, amik minket - ellenzéki szavazókat - is érdekelnének. Kijelenthetjük, hogy Magyarországon már nem létezik parlamentáris demokrácia.

Kicsit próbáld meg magad a mi helyünkbe képzelni. Elég frusztráló számunkra, hogy bár mi vagyunk többen ugyanúgy, mint 2014-ben, az ország nem abba az irányba fog menni, amerre szeretnénk. A következő 4 év során is semmibe lesz véve az akaratunk. Szóval az ellenzéki oldal a pártokkal és a szavazókkal együtt tehetetlen. Igaza volt Orbánnak, ennek a választásnak köszönhetően évtizedekre meghatározódott az ország sorsa és úgy néz ki esély sincs rá, hogy a nem NER-hívőknek lesz beleszólásuk. Szerinted mit lehet ilyenkor csinálni? 

Szépen lassan polgárháborús helyzet lesz az országban és ez ellen csak a kormányoldal tud tenni. Hidd el kérlek, hogy az ellenzéki szavazók és pártok nem ellenségei az országnak. Jó lenne betemetni a lövészárkokat és újraegyesíteni a nemzetet, de ezt is csak az tudja megcsinálni akinél a hatalom van. 

Köszi hogy végig olvastad.

Béke legyen veled,

Norbo Klein

A bejegyzés trackback címe:

https://radical-liberal.blog.hu/api/trackback/id/tr8213820492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gleccsertetű 2018.04.10. 11:29:59

@felucca02: örülök, h ezt írod. ebből következik, h óriási jövő elé nézünk. hisz a libsi jóslatok 8 éve folyamatosan buknak.

IndaRobi 2018.04.10. 11:31:07

Azért gondolom azt tudjátok, hogy a választási eredmények ellenére bevezetésre kerülnek az arab számok:
egytől egyig mind. :D

www.youtube.com/watch?v=vbbSE_AMBGo

mojszipupi 2018.04.10. 11:32:09

Ugye mindenki észre vette, hogy csak és kizárólag az ellenzéki pártok plakátjai voltak szétfirkálva megrongálva a kampányban, az összes fideszes szinte érintetlen maradt? Véget ért bárminemű párbeszéd korszaka. Csak és kizárólag a polgárháború maradt. Amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten. Aki fideszessel értelmes párbeszédet akar az nem ezen a bolygón él.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 11:32:45

@felucca02: A nyugaton dolgozok kozott a Fidesz 4/5os tobbseget kapott

A hataron tuli magyarok kozott 95%-ot, koszonjetek Gyurcsanynak meg a fikaevo lippsi teroristaknak.

$pi$ 2018.04.10. 11:33:22

"Mi sem akarunk tömegesen bevándorlókat betelepíteni, max annyit, mint a Fidesz - kb 23000-et 4 év
alatt."

Az ellenzék éveken keresztül folytatott gyűlölethadjáratot a fidesszel szemben, az egyik legfontosabb pont a migrációs politika elutasítása volt. Semmiben nem értettek egyet, nem kell kerítés, nem szabad megállítani senkit, átengedni mindenkit, befohgadni mindenkit, aki itt akar maradni.

A választás előtti egy hónapban az ellenzéki pártok mind elmondták, hogy ők sem bontják le a kerítést, ők sem akarnak mást mint amit a fidesz.

AKKOR MIRE MENT A HÖRGÉS ÉVEKEN KERESZTÜL?!

Továbbá, ha egyetértetek a fidesz migrációs politikájával, akkor miért írod, hogy most semmi esélyetek nincs, hogy az akaratotok megvalósuljon? Hát ha ugyanazt akarod mint a fidesz, akkor nem kell sírni, hogy nem az lesz, amit te akarsz, nem?

$pi$ 2018.04.10. 11:38:11

"A jelenlegi választási rendszerben lehetetlen leváltani a Fideszt, annak ellenére, hogy a választók többsége azt szeretné."

Egyetlen választási rendszerben sem lehet "leváltani" senkit. A választás nem arról szól, hogy valakit leválts. A választási rendszerben választani lehet valakit, hatalomra juttatni, nem elzavarni. A váékasztáson nincs olyan kértdés, hogy kit nem akarsz, nem is volt, nem is lesz.

A választók többsége örök életet, sok pénzt, békességet, szerencsét, boldogságot akar. Ilyet sem lehet, ilyen kérdés sincs a választáson. Ettől még a választás nem hibás vagy antidemokratikus, egyszerűen olyanra akarod használni, amire nem való. Amit te szeretnél, arra a bizalmatlansági népszavazás való.

felucca02 2018.04.10. 11:39:04

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Teljesen értelmezheteten, amit írogatsz, nem baj, ha nem foglalkozom vele?

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 11:39:12

@mojszipupi: a lipsi FEK nyuzba burkolozas neklem megfelel, mert biztositja 2022ben is a lippsik 15%at

A lippsik alkottak ety virtualis valosagot maguknak amiben ok tenyezok, sok pszichiatriai beteg tesz hasonloan. Emberi dolog.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 11:40:27

@felucca02: Amit mondasz az hülyeség. Azért hülyeség, mert a libsi szitokszó a vidék jelentős részén, rosszabbnak számít a liberális sértés, mint az alpári buzizás. Azért, mert amikor a parasztbácsit meglopták, akkor jött két liberális, és elkezdte magyarázni, szegény megélhetési bűnözés, és milyen gonosz szemét vagy, hogy megemlíted, kik lopják szét a falut, mert rohadt nácirasszistageci vagy. És a parasztbácsi megtanulta, hogy számára liberális = rosszindulatú hazug geci. Számára a politika korrektség amit hallott = rosszindulatú, hazug, liberális geciség.

Azt pedig, hogy aki nem megy szavazni a győztesre szavaz MINDENKI zerszer hallotta, mert minden médium ezerszer elmondta. Azt mondod, hogy "ez is kibaszik, az is kibaszik velem, fog a fasz szavazni" ezt nem írja felül, hanem kiegészíti azzal a tudással, hogy a másik oldaltól sem lesz jobb.

Azt jelenti, hogy amikor mindenki FIDESZ kormányra számított, és arra, hogy ki fognak baszni vele, ezek közül egyetlen ember sem érezte úgy, hogy az ellenzék bármely ereje nem baszna ki ugyanennyire vele és a családjával és a szerettei érdekében el kell menni szavazni. De azt mindenki hallotta, aki nem megy el az a győztesre szavaz és azt is, hogy a FIDESZ fog győzni.

Schulteisz az ikrek 2018.04.10. 11:46:56

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Egyszerű a világképed. Aki nem a Fideszre szavazott az lippsi, buzi, soros, pszichopata. Nem tévedsz el a világban, van egy szamárvezetőd, amihez álmodból felébredve is mindig lehet igazodni.

Az élet ennél pöppet bonyolultabb.
Víg napot!

felucca02 2018.04.10. 11:52:01

@Válasszunk: Jó, legyen így. Most akkor jobb?
Parasztbácsinak ezek szerint a józan belátás az idegen, ő vért kíván. És van olyan, akitől megkapja ezt. Hurrá! Szabad gyűlölni, ütni, verni egymást. Ez kiváló! Legjobb úton vagyunk a kultúremzetté válás felé!

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 11:59:18

Lehetseges, hoty lesz akinek kegyelmet adunk, ha meg kezdo lipsi.

De akiket nekunk kell begyujteni, nem adjak fel magukat onkent, azok ne vegyenek tartos tejet.

zokogjatok 2018.04.10. 11:59:45

@Sir Galahad: "Ez, ha jól értem, már az alkudozás fázisa. A szerző a többi baloldali-liberális blogíróhoz képest szépen halad a gyászmunkával. "

Óóó látom másnak is eszébe jutott ezt ilyen szempontból követni :D

Szelid sunmalac 2018.04.10. 12:00:19

@Válasszunk: Ezek a bacsik, akikrol te beszelsz a Jobbikra szavaztak, nem a fideszre, barmekkorat hazudsz is ossze.

zokogjatok 2018.04.10. 12:02:29

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: "A nyugaton dolgozok kozott a Fidesz 4/5os tobbseget kapott"

Forrást pls, én kifejezetten akartam nézni hogy hogyan alakul ez a csoport.

pragmatika2 2018.04.10. 12:10:11

"Tehát a magyar választók több, mint 50%-a nem hisz abban a "vízióban", amit Orbán felvázolt. Ennek ellenére a kormánypártoknak totális hatalma lesz megint a parlamentben, méghozzá úgy, hogy a szavazók abszolút többségének akarata lesz 33%-al reprezentálva."

Na látod balf.szkám, ezért nem lesztek ti a büdös életben megválasztva mégegyszer.
Ki az a primitív barom, aki ezt a balf.sz dumát beveszi.
B.meg akinek annyira tele van a töke az egésszel, odamegy a kib.szott szavazóhelyiségbe, és berántja az x-et valamelyik top pártra, (jobbik lmp Mszp Dk) mindkét nyomtatványon, aztán tiplizik haza vagy akárhova. Ez most oly módon történt meg, hogy a fidesz mellé húzták többen az x-et.
Ilyen a választási rendszer. Valahol még ennél is ilyenebb.
Amúgy rendkívül nagy volt a részvételi arány. Nyugodtan nevezhető az eredmény reprezentatívnak.

Egyébként (most már elmondhatom mert lezajlottak a választások nem releváns) hol b.sztátok el.

A "katasztrófális állapotban a gazdaság" duma egy kamu. lehet a számokkal bűvészkedni, de alapvetően ha azt nézzük hol álltunk 2010-ben, nyilvánvaló az előrelépés. Minden ismerősöm (mikrovállalkozók) arról számol be, hogy több a melója (nem fidesz emberek).

Az egészségügy már régóta szarban van, akárcsak az oktatás. Nem kormányfüggő, ezzel együtt rendkívül forrásigényes mind a kettő.

Meleg felvonulásokra meg nincs tömeges igény.

Ha kitartóan toljátok, hogy a fehér az nem is fehér, hanem fekete, de nagyon, és közben mindenki látja, hogy csak világosszürke, akkor q.vára nem fog senki rátok voksolni, mert
1. vagy olyan bal.fszok vagytok hogy el is hiszitek amit mondtok,
2. vagy csak szisztematikusan hazudtok.
Egyik sem jó opció.

Most tényleg nem rossz szándékkal mondom, érettebb kommunikációval sokkal többre mentetek volna szerintem.

Pl. A kormánynak ez meg ez az intézkedése indokolt volt, azzal egyetértünk, mi is ezt tettük volna (!!!), de ezt meg ezt bizony nem tartjuk etikusnak vagy hasonlók.

Nem, ti toltátok a f.szságokat, ami vagy senkit nem érdekelt, vagy egyenesen mindenki ellenzett, vagy simán a mindenki által tapasztaltakkal ellentéteset állítottatok. Ebbe aztán a jobbik is beleállt a végére, ennek meg is lett az eredménye.

Még egy dolog. Ez a választás arról szólt, hogy az emberek, a biztonság, és a stabilitás mellett döntöttek. GAZDASÁGI ÉS POLITIKAI biztonság mellett. Ennyi. Nem valamiféle "Miazorbántakarjukmeramigráncsoknejöjjenekide" hülyeség miatt.
Erre itt a zindex főoldalán két cikk is erről szól, hogy milyen hülye a magyar vidéki.
Nem veszitek észre, hogy saját magatoknak osztogatjátok a pofont ?
Először elemezni kéne a valós preferenciákat az embereknél, aztán stratégiát építeni.
Itt nem a Soros meg a Migráncs duma az ami behúzta ezt a választást (Csak szólok a kormány és az ellenzéki oldalnak is.)

Szelid sunmalac 2018.04.10. 12:12:55

@zokogjatok: Detto en is meg akaratm ezni, de valahogy sehol nem talalok szamokat.

Pedró27 2018.04.10. 12:18:39

"Kicsit próbáld meg magad a mi helyünkbe képzelni."

Nem kell, a fideszesek is éltek már át ilyet 2002-ben.

Kewell 2018.04.10. 12:18:53

@felucca02: igazából a jővőképednek annyi a realitása mint az általatok sokat szidott egyszeri falusi fideszes féleme attól hogy megdugják a mezőn a migránsok. Úgy beszélsz az ország versenyképességéről mintha értenél hozzá, vegyed a fáradságot és olvass el pár szakmai objekítv gazdasági elemzést a fidesz gazdasági tevékenységéről és majd rájösz hogy nem is vagyunk olyan szarok mint ahogy ezt elhiszitek.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 12:19:02

@Szelid sunmalac: Ezt te állítod. Ezzel szemben azokat a választókörzeteket, ahol ezekből van sok egy az egyben a FIDESZ nyerte, a választás mást mond. Innen el lehet dönteni, ki is hazudik. Segítek: Te.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 12:23:57

@Válasszunk: Azert mert nem csak ezek az oreg bacsik szavaztak. De hat eddig te mar nem jutsz el, ez neked meghaladja a kapcitasod. Azert en meg emlekszem am, hogy a bacsik erdekit ki kepviselte es az nagyon nem a fidesz volt.

felucca02 2018.04.10. 12:28:53

@Kewell: Erre azért nem tudok vállalkozni, mert ilyenkor rendszeresen kiderül, hogy azok az objektív szakmai elemzések valami kormánypárti megmondóműhelyben születtek.
Inkább hagyatkozom a tapasztalataimra és azt látom, hogy leginkább az alacsony hozzáadottértékű iparágakban jeleskedünk, tehát megvalósul orbán nagy álma az összeszerelőországról.
A számok, hogy mennyit vontak ki az oktatásból és a kutatásból, ismertek, ahogyan azok a számok is, hogy mennyi ment teljesen haszontalan, megalomán projektekre ehelyett.

haXXor 2018.04.10. 12:30:15

Egyszer élném meg, hogy egy választás/szavazás után nem a matek, a másik becsmérlése meg a tüntetés jön. Demokrácia van, döntött az ország és ennyi. A választási rendszer meg egy országban sem 'igazságos'. Amerikában közel 100%-os Fidesz győzelem lett volna pl. Ahhoz képest meg bőven 'demokratikus' a mi választási rendszerünk!

felucca02 2018.04.10. 12:30:56

@Pedró27: Talán normális országban nincsen olyan, hogy valaki fideszes, sem olyan, hogy emeszpés. Olyan van, hogy négyévenként értékeli a teljesítményt és eszerint és a programok szerint szavaz.

Ez a vallási őrület, hogy valaki úgy fideszes, mint ahogy más mohamedán, ilyen nincsen...

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 12:31:28

@Schulteisz az ikrek: A lippsiknek 4 evig rendkivul ecceru lesz az eletuk.

Itthon KUSSOLNAK, szaladgalhatnak a soros szervezetekhez feljelenteni, kb. ennyit is tudnak. Hehe.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 12:36:59

@felucca02: Nem jobb. De amíg akinek problémája volt, az gyűlöletet kapott, hol náci, hol rasszista, hol más jelzővel, mert el merte mondani, hogy őt ki rabolta ki, ahol a hasonló jelzők mentén való gyűlölködés, kirekesztés közel 30 éve norma, ott természetes az, hogy a lövészárok túloldaláról is gyűlölet jön.

Aki ezt felépítette évtizedek acsarkodásával, annak részben tennie kell azért, hogy ezt lebontsa.

Másrészt el kell fogadnia azt a tényt, hogy az eljátszott becsületet, eljátszott tiszteletet nem 2 perc visszaszereznie, és most a tettei következményét éppen úgy tűrne kell, mint a másiknak eddig az ő tetteit. Ideje nyelni

A harmadik lépés az, hogy a megbecsülés visszanyeréséért dolgozni kell, és aki sokat rombolt, annak sokat kell dolgoznia.

Ez a sokat nyelni, sokat dolgozni elvárás olyan, amire már akkor is figyelmeztették ezt a kört, amikor kivívták ezt a haragot.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 12:42:29

@Szelid sunmalac: Te ezt mondod. A tények pedig azt, hogy a jobbik korábbi körzeteit, minden demográfiai csoportban, döntően elvitte a FIDESZ. A Jobbik az egyik legfiatalabb szavazótáború párt. A tény az, hogy onnan, hogy felmerült egy Gyurcsány - Vona együttműködés bármely szinten, onnan szükségszerű volt az, hogy a balliberális bűnök elleni protest kénytelen volt a FIDESZt támogatni. Ez az a szavazótábor amit elvitt a FIDESZ.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 12:45:26

@zokogjatok: Nincs ra forras ez az en sajat exit pollom.

Sose lesz ilyenre forras mert a kovetsegi szavazatokat szetosztjak es bekeverik a hazai szavazokorok eredmenyei koze az allando lakhelz alapjan.

Tehat nem letezik London, Stockholm szavazokor stb.

GyMasa 2018.04.10. 12:51:47

@Válasszunk:
Nem tudom, ki van ezen meglepodve?
Mar a valasztasok elott megkozvelemenykutattak, hoyg egy jobbik-balik atszavazasnak igen kicsi az eselye.
A jobbikosok 80%-a es a balikosok 75%-a azt valaszolta, hogy semmikeppen nem lenne hajlando igy atszavazni.
Ehhez hozza kell venni a ket oldal preferenciait, (jobbik: inkabb fideszre szavaz, balik: inkabb otthon marad) es egyertelmu, hogy egy alapjaban elszabott strategia volt ez!
En ezt elore meg is irtam, hogy varjuk ki mennyi szavazatot visz el a jobbiktol az, hogy arconkoptek az os-jobbik szavazokat azzal, hogy kozepretolodtak ES elkezdtek egyaltalan szoba allni azokkal a balosokkal, akiknek az elleneben a part eredetileg megalakult.
Es, be is bizonyult, hogy ugyan tobben szavaztak rajuk, mint 4 eve, de csak minimalisan.

haXXor 2018.04.10. 12:53:45

Amúgy annyit hadd fűzzek hozzá: Szerintem a baloldalnak ezt kb Gyurcsány baszta el.

Ő kampányolt azzal, hogy ha nyer (lol) elveszi a kettős állampolgárok szavazati jogát (jó, ő már 2000-es évek elején, az akkori kettős állampolgársági népszavazáson eljátszotta - de ezzel gyakorlatilag meg is pecsételte minden nem Fideszes párt sorsát aki közösködött a DK-val)

Már a puszta léte is a baloldalon, röhejes (2006 - 2009 - végleg elvágta politikai karrierjét ezzel)

Ebből fakadóan pedig szavazatokat vett el olyan pártoktól akikre szívesebben szavaztak volna a 'nem Fideszesek'

felucca02 2018.04.10. 13:11:50

@Válasszunk:
Hangsúlyozom, biztosan szelektív a memóriám, de a gyűlölködésről az első emlékem a TF-előtti tömeggyűlés, ahol a torkomnak ugrottak azért, mert nem volt rajtam kokárda (véletlenül voltam ott ugyanis). Azóta hol ellenzékben, hol kormányon fenyegetnek engem, lehazaárulóznak, világosan az értésemre adják, hogy nem tartozom a nemzethez, hogy téves a világlátásom és nekem itt már nem terem babér. Csupán azért, mert nem értek egyet egy politikával, és különösen értetlenül nézem a kezdődő személyi kultusz jeleit, amit pedig ez a nép már megtapasztalt, tehát volt (lett volna) miből tanulnia.
Felelős államférfi erre nem rájátszik, hanem éppen a rossz emlékek miatt élből elutasít minden ilyen megnyilvánulást (havasi esete a kólásdobozzal).
És szintén felelős államférfi , ha tudja, hogy a nép ilyen elemeien egyszerű szinten él meg dolgokat, semmiképpen nem kezd el bűnbakokat keresni, ellenséget megnevezni, mert tudja, hogy az nemzeti széthúzást szül, nekünk pedig nem széthúzásra van szükségünk, hanem végre egy azonos értékrendre, ami mentén lehetne végre építkezni.
Ezek talán már nem arra válaszok, amiket mondtál, bocs, elkószáltam...

Schulteisz az ikrek 2018.04.10. 13:12:12

@Kewell: Gazdasági teljesítmény, versenyképesség? A gazdasági növekedést a beáramló EU támogatások hajtották. HA már objektivitásról beszélünk. Nem mellesleg ugyanolyan gazdasági környezetben Eu támogatásokkal jobban teljesítettek a Csehek, de még az oly sokszor lesajnált Tótok is. Nálunk meg elmentek ezek a pénzek falusi kilátókra, díszburkolatokra. A nagyobb beruházások külön téma, hiszen azoknál a jelentős túlárazás miatt jóval többet lehetett zsebre tenni. A gazdasági teljesítményről meg annyit, hogy EU támogatás hiányában, önerőből a kert végében egy fabudi elkészítése is gondot okozott volna. Jó formán nincs olyan beruházás az országban, amin nincs feltüntetve, hogy EU támogatással készült, vagy amire nem volt támogatás, az kurtán furcsán abba maradt, pl. 4-es út. Enyhe túlzással még az állítsuk meg Brüsszelt plakátokra is fel lehetett volna tenni az EU-s támogatást jelző logót.
El kell ismerni, hogy gyarapodtak szépen az összeszerelő üzemek, ahol egy alkalmazott egy nap, ha megfeszül sem képes többet összeszerelni tegyük fel 100 bigyónál. Ez meghatározza a fizetés mértékét, egyszerűen nem tud többet dolgozni, ezzel keresni. Ezért kell felemelni a minimálbért.
Nagyobb hozzáadott értékű munkával persze lehetne, de az egész iskolarendszer lebutítása éppen ez ellen dolgozik. szakgimnáziumok, OKJ képzések. E közben Rasi Svájcban tanult.
Kiművelt emberek sokaságát nem lehet birka módjára vezetni. Ezzel nem állítom, hogy minden FIDESZ szavazó az. Viszont a cél egyértelmű.

felucca02 2018.04.10. 13:14:43

@Válasszunk: Igen, még egy kérdés, hogy orbán mikor fog hozzákezdeni ahhoz, hogy az ellenzékiek oldalán eljátszott bizalmat megpróbálja visszaszerezni, vagy legalábbis mikor kísérli meg, hogy ne veszítsen többet?

Anita Nagys 2018.04.10. 13:20:59

Ha valaki szorgalmasan tanult, elment és külföldön megbecsülik, mert jól végzi a munkáját, kulturált módon viselkedik, már többet tett a magyarság jó hírnevéért, mint a jelenlegi kormányzat és támogatói összesen...

Szelid sunmalac 2018.04.10. 13:27:49

@felucca02: Nocsak...meg valaki, akinek ket evnel hosszabb az emlekezete? Es te is emlekszel meg ra, mikor egy allamfo az egesz magyar nepesseget kepviselte es minden oldal elismerte az erdemeit? Mar nagyon kevesen vagyunk, akik tudjak meg mi a kulonbseg ellenfel es ellenseg kozott

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 13:28:36

@Anita Nagys: Erdekes, en meg egy ellenzeki Expattal se talalkoztam.

Marmint nem ismerek cseledeket.

felucca02 2018.04.10. 13:31:39

@Szelid sunmalac:
Konkrétan nem emlékszem az illetőre, viszont egy 2012-es mondat Bajnaitól a fülemben maradt. Október 23-án mondta azt az Erzsébet-hídnál, hogy ne becsüljük le azokat, akik most a Kossuth téren orbánnak csápolnak, mert ők is magyar emberek, és jót akarnak a hazának.

(a csápolás az én kifejezésem, nem az övé)

Ja, hogy államfő! Igen, emlékszem rá....

Szelid sunmalac 2018.04.10. 13:39:06

@felucca02: En arra is emlekszem, hogy Orban is meltatta Bajnai erdemeit a valsagkezeles kapcsan es kvazi megkoszonte neki. Igaz, amikor libaztak, mar nem javitotta ki a hiveit. Ennek mondjuk nyomosabb oka is van a politikainal, ugyanis a fideszesek egyik belso embere volt a hajdu-bet igazgatoja, amikor a beszallitok ongyilkosok lettek, nem Bajnai. Aztan ugyanez az ember most egy olyan cegnek a vezetoje, akik a fidesz offshore szamlait kezelik. A cegnel a dolgokat folyamatosan megfigyelik es van egy csoka, akit kirendeltek a partkozpontbol. Az egyetlen dolga, hogy ul egy szeken es egy monitoron figyeli ki mit csinal. (9Hogy mindezt honnan tudom, maradjon a titkom)

konrada 2018.04.10. 13:42:23

@IndaRobi:
...nana! Voltál te már arab országban? Láttál már ott kiírva számokat?
...és te egyből kapásból tudtad, hogy melyik mennyit jelent?;))

...mert egyébként poénos, és jól megvágva bármire lehet hülyét találni - nem is nehéz - csak hát olyanok poénkodása is a hülyeség határát súrolja, aki maga sem tudja, hogyan néznek az arab írásban a számok...;)

felucca02 2018.04.10. 13:44:16

@Szelid sunmalac: Pszt, itt Bajnait nem szabad említeni, megkövezés jár érte! Azaz szabad, de kizárólag, mint libás gordon és hasonlóan szellemes összefüggésekben.

konrada 2018.04.10. 13:46:07

@konrada:... hogyan néznek ki...

Robbie2008 2018.04.10. 13:48:07

@Istvan Takacs:

1."A legnagyobb baromság amivel előhozakodhatsz az az, hogy ti vagytok többen. Ez egész egyszerűen hazugság. A Fidesz 48,9%-ot kapott listán. Az mszp,DK,LMP és még ha idevesszük erős jóindulattal a Jobbikot akkor ez ellenzéki oldalon ez 44%."
-> A Fideszre ~2,6 millió ember szavazott Magyarországon, azaz a Magyarországon élők szavazásra jogosult részének kevesebb(!), mint 1/3-a. Mi következik ebből? Az, hogy a Fideszt támogatók kisebbségben vannak./ A nem szavazók közt valószínűsíthetően nagyon kevés Fideszes van, hiszen ők rettegnek a migránsoktól/ENSZt-ől/Brüsszeltől/Sorostól és a félelem a legnagyobb mozgósító, szavazásra buzdító erő./

2.De és ez a legnagyobb "de" az egész egyenletben, hogy olyan nincsen, hogy minden Jobbikos leszavazna visszalépés esetén egy DK-s vagy szoci jelöltre és fordítva, aki ezt hiszi az nagyon el van tévedve.
-> nem mindegyik, de jelentős része valószínűleg leszavazott volna. A választást nem a - poltikailag sajnos zseniális húzásai ellenére - Fidesz nyerte meg, hanem az ellenzék vesztette el. Ha a Jobbik és az LMP nem makacskodik, egyértelműen nyert volna az összefogott ellenzék.

3.Ha Orbán nem hibázik óriásit élete végéig kormányozni fog, mert a nép szereti, aki nem szereti azt behülyítette a migránsellenességgel, plusz ilyen pártok akarják még mindig elhitetni a magyar emberekkel, hogy ők az igazi megoldás a gondokra, mint a dk vagy az mszp. Szóval kedves ellenzéki szavazó a következő 8-12 évben elég keserves időszak elé nézel, úgyhogy sok kitartást kívánok és marad az álmodozás és az önbecsapás.
-> Több verzió is lehetséges, ami miatt ez máshogy történik, mint ahogy vízionálod:
a, 4 év múlvára tanul az ellenzék a mostani kudarcból, összefognak, nyernek.
b, A nép nem szereti Orbánt, hisz akkor ~7-8 millióan szavaztak volna rá. /Egy nagyszámú kisebbség (8 millióból ~2,6 millió) azonban valóban kedveli./ Pár év múlva, amikor az EU-ból való kidobásunk gondolata realizálódni kezd, az Orbánt elutasítókhoz csatlakozik az ettől felébredő Fideszesek jelentős tömege és akár békés úton, akár békétlenül elmozdításra kerül a helyéről.
c, Jön egy magányos (lásd Oswald), bekattant szoci és kikapja egy golyóval.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 13:49:55

@Szelid sunmalac: *dolgozokat figyelik meg, nem dolgokat. Befektetesi ceg (MUHAHAHAHAAA), ami a legkulonfelebb cimeket tuntet el (tobbek kozt a Hajdu Bet-tol es egyeb kormanyzati projektektol lenyult) milliardos osszegeket, amiket aztan tovabbutalnak egyeni szamlakra. Nem, ez nem valami osszeeskuveselmelet. A konyveloket felevente cserelik, ez sem veletlen. Barm ost legutobb szinten a parttol kuldtek egy szoke cicababat, azt gondolom megtartottak.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 13:52:02

@Robbie2008: Maraggyunk abban hogy az EUban egyetlen mas kormanyfonek sincs hasonloan nagy felhatalmazasa.

A tobbi a szokasos lippsi onfelmento hazudozas, de ez teljesen ok hisz fontos hogy 2022ben is kiszopjatok alaposan.

Viking Erika 2018.04.10. 13:52:36

@Schulteisz az ikrek:Teljesen igazad van, a választási rendszer alapvetően kettő (vagy több) nagy és hasonló erősségű tömb közötti választás eldöntését preferálja, ahogyan ez bevett gyakorlat a fejlett világban. A baj nem ezzel van, hanem azzal, hogy GYF kormányzása a második pólust ténylegesen megsemmisítette, majd a törpére zsugorodott maradékot felszalámizta és két (vagy több) pártra osztotta. Véleményem szerint a történelemben úgy fogják megítélni, hogy a Fidesz felemelkedéséért két ember tette a legtöbbet, Orbán és Gyurcsány. Arról, hogy a baloldal leküzdötte magát a magyar társadalom megítélése szerint több pártba szervezve összesen 20% magasságára, nem a választási rendszer tehet. És ahogy Jenő írta, nem lehet minden pofon mellé egy közlekedési rendőrt állítani, így talán az is igaz, hogy nem lehet minden alkalommal egy párt és politikai alakulat mérete, ereje alapján választási rendszert alkotni.
Nem akarok vitatkozni veled néhány dologban, de a tapasztalatom nagyon más mint a tiéd. Vidéki értelmiségi emberként (Kelet-mo) igenis rengeteg változást éltünk meg az "elmúttnyocév"-ben, ezek közül igenis nagyon sok pozitívat. Leginkább azt, hogy a nyomorból a tisztes szegénység felé kanyarodtunk. A társadalom jelentős része mindig is egyfajta tisztes szegénységben fog élni, ettől lesznek, lehetnek a kevesek nagyon gazdagok. Viszont a nyomor mindenkinek, a gazdagnak is csak visz, semmit nem hoz. Ma a nyomor mértéke jóval kisebb. Ez köszönhető a gazdasági helyzet változásának és a kormányzati intézkedéseknek is. A szegénység és nyomor skáláján nem biztos, hogy mi ketten tudjuk a potmétert a legjobban beállítani és talán a határvonalakat sem kijelölni, de ha komolyan akarunk erről beszélni, legalább ne tagadjuk, hogy igenis van változás és különbség. A közmunka intézménye vitatható, azonban a volumene országosan lényegesen kisebb, mint amit ebbe is belemagyaráznak. Teljes létszámuk 200E fő (Népszava) ami ha feltételezzük, hogy mindnyájan a Fideszre szavaztak, listán 2 képviselő. De nem tették, mert a magyar lélek a fülke magányában pont elég bátor. Mindig is az volt, hogy ha valami utálatos, arra nemet mond. Talán ezt kéne megérteni, hogy valamiért ez a dolog nem annyira utálatos, viszont a másik oldal meg még ennyire sem kívánatos.

werinter 2018.04.10. 13:54:13

Nem az a probléma, hogy a Fidesz nyert, úgy, hogy a lakosság kb. fele támogatta őket. Ez oké, mindenki elfogadja. A probléma a 2/3-os parlamenti többséggel van. Most ŐSZINTÉN MINDEN Fidesz szavazó gondoljon bele egy Jobbik, LMP stb. szavazó helyzetébe.
Példa: a Jobbik kapott több, mint 1 millió szavazatot, ennek ellenére (a 2/3-os kormánytöbbség miatt) azoknak az embereknek akik rájuk szavaztak NINCS képviselete az országgyűlésben, mivel esélytelen, hogy bármiben befolyásolja az a 26 képviselő a különböző (parlamenti) szavazások eredményét. Magyarul a Fidesz NINCS RÁKÉNYSZERÍTVE arra, hogy kompromisszumokat kössön. Nincs semmilyen fék amely kordában tarthatná őket.
Ez a legnagyobb probléma és ezt kellene megérteni!

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 13:55:40

@werinter: Tok mind1 hogy mit fogadnak el vagy nem fogadnak el akik kiszoptak a valasztason.

Ha nem teccenek a feltetelek, nem kell reszt venni rajta.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 13:56:49

@Viking Erika: Majdnem egyetertek veled, azzal a kitetellel, hogy bar en truhellem Gyurcsanyt, mert egy mondatatol idegbajt tudok kapni, de nem o szalamizta fel az ellenzeket. Ot meghekkeltek, aztan addig marakodtak ,mig senki nem tudott a helyere lepni. Ezekutan nem csoda, hogy o a fennmaradasra jatszott a tobbiek meg egyszeruen bena, egymast giylkolo balfaszok voltak. Kinyirtak barkit, aki eselyes lett volna, ez nem Gyurcsany "erdeme"

#szájbergyerek# 2018.04.10. 14:01:45

Kedves ellenzéki szavazó!

Mindig is legtöbb szavazatot kapott párt alakíthatott kormányt.
Jól emlékszem olyan időkre, amikor ez épp nem a Fidesz volt az és akkor érdekes módon a világon semmi problémátok nem volt ezzel.

Az a bizonyos 33% valahogy úgy jöhetett ki, hogy a Fideszre leadott szavazatokat rávetítetted a összes választásra jogosultra.
Ami azért csúsztatás, mert csak az érvényesen leadott szavazatok számítanak. Aki viszont nem volt szavazni az titeket sem támogat.
Még akkor sem, ha mindenféle számmisztikával próbálkoztok.

Jó ha tudod, hogy épp a migráns kérdés hajtotta fel a Fidesznek legtöbb szavzatot.
Normális ember nem szeretné, ha ellenőriztlenül jönnének ide embertömegek. Főleg nem segélyekre utazók, abból van országhatáron belül is épp elég.
Gondolom ti sem szeretnétek, hogy a ki tuja honnan jött bevándorló a segélyekből jobban éljen, mint a helyiek munkából. Persze ezen felül még lakhatást is kapjon ingyen.
Szólhattatok volna az általatok támogatott pártoknak, hogy ezt ti sem szeretnétek, mert valahogy a megnyilvánulásaikból ez nem jött le.

Nyilván az egyéni körzetek nagy részét is csak úgy véletlenül nyerte a Fidesz, miközben szerinted a többség nem rájuk szavazott. Ezt ugye te sem gondolod komolyan.
Hány mandátumot is szerzett a zellenzék vidéken? Kettőt? Abból egy Jobbikos! Milyen többségről beszélsz drága barátom?
Nem elhanyagolható az a tény, hogy Budapest határin kívül még mindig sokkal többen élnek. Szóval ha ezen változtatni szeretnétek, nem csak Budapestben kellene gondolkodni.

Elhiszem, hogy ti is az ország javát akarjátok. Mégis a ti elvbarátaitok hülyéznek le milliókat csak mert nem azonos a véleményük a övékkel.
Ezzel viszont nagyon nem tesztek jót senkinek, legfőképp magatoknak nem.
Sajnos az elmúlt 8-10 év sem volt elég arra, hogy ezt belássátok.

Ha nem akarjátok, hogy egymásnak essünk, akkor leszállhatnátok a magas lóról.
Egy ilyen zakó után akár ezen is el lehet gondolkodni.

Szebb jövőt

Viking Erika 2018.04.10. 14:04:37

@Szelid sunmalac: Talán igazad van. A baloldal érdekes tulajdonsága, hogy a belső ellenségkeresése legtöbbször erősebb, mint a külső. Ennek eredmény, hogy a saját vezetőiket hamarabb buktatják meg, mint kívülről lehet. Lásd főpolgármester jelölt, vagy szegény Botka gyerek. Eljutottak addig a pontig, hogy a már nem mertek kormányfőjelöltet megnevezni és szerintem nem a Fidesztől tartottak :-)
Viszont Gyurcsány "főbűne" ettől még megmarad, neki sikerült sok-sok szakértő munkával elérni, hogy a baloldal megsemmisült és erős tömörülésből kis tömörülés, vagy ahogy Feri mostanában mondja kicsiny "sokaság" lett. A szalámi szeletelésében pedig tényleg voltak kitűnő kollégái is.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 14:13:06

@Viking Erika: Ez igaz, de az idorendi sorrend nem mindegy. A szeletelest nem akkor kezdte, mielott megbuktattak, hanem utana! A sajat tarsai.

Gleccsertetű 2018.04.10. 14:14:46

@Szelid sunmalac: kurva rosszul emlékszel, vagy hazudsz. a magyarokat méltatta, h lázadás nélkül kibírták azt a fasz kormányt meg a hetenkénti új konvergenciaprogramokat

Viking Erika 2018.04.10. 14:32:12

@werinter: Megértettem. Mi a teendő? Választási rendszert kétharmad tud változtatni. Szerinted ha most a Momentumnak lenne kétharmada, akkor az lenne a legfontosabb dolga, hogy a szegény megbukott Fidesz, (Fidesz szavazók) kedvéért választási, képviseleti rendszert módosítson a saját kárára? Nem hinném, hogy ezt tenné. Nincs itt semmi gond. Előbb meg kell nyerni a választást, aztán lehet változtatni. A díjátadót általában a győztesnek szervezik, a vesztesnek kevésbé. Viszont a verseny szabályai ismertek. Meg kell nyerni, aztán lehet szabályt módosítani. Nekem nagyon fájt Horn Gyula 2/3-os többsége. Aztán más nyert, és most annak van. Azt, hogy van neki, én jobboldali emberként is látom, hogy nem a Fidesz érdeme, hanem a többiek rettenetes bénasága. Szerintem ezt a bénázást a győztesen számon kérni, és ellentételezést várni inkább a Grimm testvérek témakörébe tartozik, mint a reálpolitikába. Bárhol a világon. Azt elismerem, hogy nem jó érzés ez, pláne mert volt olyan, hogy én is megéltem. De veszíteni tudni kell. Ha egy meccsen 4-3-ra győz az egyik csapat, máskor meg 4-0-ra, egyaránt három pontot kap. A vesztes meg mindkét esetben nullát. Gólt kell rúgni, vagy be kell rúgni. Mindkettő oldja a feszültséget.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 14:35:30

@Viking Erika: "Nekem nagyon fájt Horn Gyula 2/3-os többsége"En viszont emlekszem, hogy azzal a ketharmdddal is befogadtak a fidesz modositoit es el is fogadtak kozuluk nem is egyet. Bezony...volt ilyen is.

zokogjatok 2018.04.10. 14:37:06

@Szelid sunmalac: "Egy ekkora nepnel, mint a magyar, megfelezni a lakossagot es kvazi ellensegge nevezni ki az orszag egyik felet (de akar egy tizedet is), konkretan hazaarulas"

Ezt gondolom minden olyan blognál is beírod, amelyik azt harsogja hogy a gumicsizmás disznószaros rohadt parasztok szavaztak a fideszre, és most emiatt végleg végünk lesz.

felucca02 2018.04.10. 14:45:25

@zokogjatok:
Neeem. Ez két külön dolog.

1. Valakik rá szavaztak. Azt tudjuk, hogy az értelmiség kezd elfordulni a fidesztől, a kommunikációjuk pedig egyértelműen nem a filozófikus alkatokat célozza meg. Tehát a trend behatárolható.

2. Akkor is végünk lenne, ha csak az akadémikusok szavaztak volna rá. Egyszerűen azért, mert a kétharmadát nem arra használja, hogy nehéz strukturális reformokat valósítson meg, hanem arra, hogy a vélt ellenségeket eltakarítsa az útból.

Viking Erika 2018.04.10. 14:55:36

@Szelid sunmalac: Örülök, hogy te emlékszel ilyenre, én kevésbé és ez itt sajnos nem a reklám helye, tényleg nem emlékszem. De ne sorold fel ezeket, mert készséggel elhiszem neked. Büszke is vagyon nagyon Horn Gyulára. Viszont nem hinném, hogy a kormányzásuk lényegi elemeit bármikor szerették volna, ha a Fidesz megérti, vagy elfogadja. Mert nem ez a dolguk és felelősségük. Az már vérmérséklet és jólneveltség dolga, hogy mennyire becsüljük egymást és figyelünk-e egymás szavára, akkor is, ha a világot másképpen látjuk. Mi ketten ezt megtettük ma. A politikusaink, a te elvbarátaid, és az enyémek, ezt már másképp látják. De az is lehet, hogy ha évek óta mást sem csinálnánk egymással, mint egymás édesanyjának csapongó és érdekvezérelt nemi életét taglalnánk, akkor már mi sem tudnánk higgadtan figyelni egymásra. Ahogy nekik sem sikerül. Részben talán még érthető is.

Viking Erika 2018.04.10. 14:59:45

@Szelid sunmalac: Örülök, hogy te emlékszel ilyenre, én kevésbé és ez itt sajnos nem a reklám helye, tényleg nem emlékszem. De ne sorold fel ezeket, mert készséggel elhiszem neked. Büszke is vagyok nagyon Horn Gyulára. Viszont nem hinném, hogy a kormányzásuk lényegi elemeit bármikor szerették volna, ha a Fidesz megérti, vagy elfogadja. Mert nem ez a dolguk és felelősségük. Az már vérmérséklet és jólneveltség dolga, hogy mennyire becsüljük egymást és figyelünk-e egymás szavára, akkor is, ha a világot másképpen látjuk. Mi ketten ezt megtettük ma. A politikusaink, a te elvbarátaid, és az enyémek, ezt már másképp látják. De az is lehet, hogy ha évek óta mást sem csinálnánk egymással, mint egymás édesanyjának csapongó és érdekvezérelt nemi életét taglalnánk, akkor már mi sem tudnánk higgadtan figyelni egymásra. Ahogy nekik sem sikerül. Részben talán még érthető is.

werinter 2018.04.10. 15:19:16

@Viking Erika: Látom ti szerettek diktatúrában élni. De én nem. És még sok hozzám hasonló egyén sem.
És különben is attól még, hogy az általatok támogatott párt nyerte a választást miből gondolod, hogy nektek jobb lesz?
Lehet olyan (sőt biztosan) olyan törvényeket IS fognak hozni, ami titeket is rendkívül rossz helyzetbe hoz (hozhat) majd.
VISZONT!
Ha van egy olyan ellenzék a parlamentben, amely nem csak dísznek ül ott, mert politikai FÉKként funkcionál, sokkal nagyobb az esélye annak, hogy az ország EGÉSZÉRE nézve kedvező törvények kerülnek elfogadásra.

Szelid sunmalac 2018.04.10. 15:24:01

@Viking Erika: Szerintem nem ertheto. Azt, hogym iegy nevtelen blogon anyazunk, az valahol ertheto. De felelos politikusoktol, akik egy komplett orszagot kene iranyitsanak, nem ertheto. Aki erre nem kepes, az ne menjen politkusnak. Gondolom sem te, sem a maszops, sem a fideszese trollok (en biztos nem) anyazom munka kozben az ugyfeleket, vagy munkatarsakat, hanem igenis normalis hnagnemben beszelek mindekivel, legyen az beosztott, vagy vezeto. Ez a minumum, amit elvarok egy altalam (vagy mas polgar altal) megvalasztott (lenyegi megnevezes jon!!!!) KEPVISELOtol.

Viking Erika 2018.04.10. 15:27:55

@werinter: Nem kedves barátom, nem szeretünk. Én éltem benne. Ott nem volt választás, csak szavazás. Ez az alapvető különbség, még akkor is, ha ezt nyilván nem akarod megérteni. A diktatúra nem váltható le demokratikus eszközökkel. A Fidesz igen. Csak kéne valami olyat ajánlani az országnak, hogy megtegye. Szerintem inkább ezen dolgozz! Azt, hogy nekem jó lesz-e, nem tudom, ahogyan azt sem, hogy neked rossz lesz-e. Mivel egy országban élünk, valószínűleg, ha nekem jó, akkor neked is és fordítva is igaz. Tudod a kis ellenzéki pártok, ha nem tudnak előnyös koalícióba kerülni, mindig is dísznek ülnek a világ összes parlamentjében. Ez már csak ilyen. Tessék ne csak nagyobbat álmodni, hanem meg is "csinálni" (ha élhetek GYF örökbecsű és kedvenc igéjével)!

mikerbiker 2018.04.10. 16:04:35

Ez mi?
Lécci-lécci többet ne szavazzatok a Fideszre? Vagy mi?
Nem a népakarat érvényesül?
Hát akkor milyen rendszerben szeretnél szavazni?
Legyen mondjuk a Fidesz szavazat 0,5 a ballib meg 3 pontos?
Még így sem jutottatok volna előrébb bakker...
A matek ennyi: Fidesz + Jobbik = a szavazatok háromnegyede, a maradék meg a lécci-lécci pártok...
Elment az emberek kb.70%--a szavazni és ez a végeredmény. Pont. Kész. Vége.
De hegy segítsek feldolgozni,ilyenkor a demokráciában amit te is nagyon szeretsz. azt szokták csinálni hogy megkísérlik elfogadni az eredményt, és együtt közösen munkába állnak a képviselők. a gond csak annyi hogy most megint nem jut a zsírosbödönnél hely Fletonak meg a többieknek.... Ennyi... Javaslom vizsgáld felül az elképzeléseidet.

Robbie2008 2018.04.10. 16:11:11

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

1.Maraggyunk abban hogy az EUban egyetlen mas kormanyfonek sincs hasonloan nagy felhatalmazasa.
-> Nem, ne maradjunk. Tény: a szavazásra jogosultak több, mint 2/3-a nem szavazott a Fideszre.

2.A tobbi a szokasos lippsi onfelmento hazudozas, de ez teljesen ok hisz fontos hogy 2022ben is kiszopjatok alaposan.
-> Sok szeretetet kívánok az életedbe.

Magyarország Europa jovője 2018.04.10. 17:35:33

"Kicsit próbáld meg magad a mi helyünkbe képzelni. Elég frusztráló számunkra, hogy bár mi vagyunk többen ugyanúgy, mint 2014-ben, az ország nem abba az irányba fog menni, amerre szeretnénk."

En meg sajnalnalak is titeket, ha nem Magyarorszagot es lakosagot elpusztito elmebeteg celokert kuzdenetek. Ha nem az orszag iszlam megszallasat keszitenetek elo, aminek a vege ugyis a lakosag megsemmisitese lenne. A celjaitok, hogy kiakarjatok irtani a magyarokat magyarorszagrol, ELFOGADHATATLANOK.

Es hiaba hazudod, hogy nem is ezt akarjatok, amikor tobb Europai orszagban, varosban a jelen pillanatban is ez tortenik. London teruletenek 80 %-an a saria jog ervenyes, es felulirja az angol jogot.
Becsbe utazva fel nap alatt, nem talalni egyetlen nemetul beszelo embert sem.
NyugatEuropaban naponta novekszik az iszlam altal feldult, elfoglalt varosok szama.
HABORU VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HABORU VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HABORU VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HABORU VAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klein Norbo 2018.04.10. 17:43:50

@Magyarország Europa jovője: szépen felmondtad a fidesz rigmust. Esetleg valami önálló gondolat?
Biztos az a valóság, hogy aki nem Fideszes, az migránspárti? Túl egyszerű.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 17:45:57

@Robbie2008: "1.Maraggyunk abban hogy az EUban egyetlen mas kormanyfonek sincs hasonloan nagy felhatalmazasa.
-> Nem, ne maradjunk. Tény: a szavazásra jogosultak több, mint 2/3-a nem szavazott a Fideszre.
"

Ezzel nem cafoltad.

Vigyazz nehogz vilagtalan lippppsi modra probalj ervelni mer arra a zemberek 85%/a nem vevo!!!!!

MUUUUUUHAaaaaaaahaaaaaahaaaaa

Klein Norbo 2018.04.10. 17:46:38

@mikerbiker: Matekozhatsz, ahogy akarsz, de a zemberek többségének elege van az Orbán rezsimből, ez tény. Lehet ezt figyelmen kívül hagyni, csak annak nem lesz jó vége.

felucca02 2018.04.10. 17:50:06

@Magyarország Europa jovője:
Bocs, de te szimplán egy elmebeteg vagy. Ló nemi szervét van háború! A te fejedben van háború, meg a viktoréban, Meg is látszik rajtatok.

Velem általában lehet emberi hangon beszélni, de ahhoz az kell, hogy a másiknak legyenek is emberi vonásai. Te meg egy állat vagy, úgy simán.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.04.10. 17:51:33

@felucca02: HABORYU van!

Es aki szerint nincs az SPION, ugyhogy ovatossan!

felucca02 2018.04.10. 17:55:03

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Jaja, te leragadtál 1950-ben, bár háború akkor sem volt, de kísértetiesen hasonlít a dumád:)

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 18:05:26

@felucca02: Nekem ennél jóval korábban, 90-es évekből vannak élményeim.

Orbán Viktornak nem kell semmit tennie a jóvátételért. Sem ő, sem mondjuk Gyurcsány Ferenc, sem jópár más arc nem tud hitelesen szembefordulni a múltjával, akadályai lehetnek a helyzet rendezésének, motorjai nem. Nekik önként vagy segítséggel de el kell tűnniük.

A kérdés minden esetben ember és ember, szavazói csoport és szavazói csoport között értendő. Annak az embernek aki nácizott, gyűlölködött, sosem érdekelte kit, kinek a rokonát, szerettét, családját sértegeti, mert keresztülvitte a dogmát, és eldöntötte ez után inkább normális párbeszédet akar kell elfogadni a saját felelősségét, és kell a probléma helyrehozásáról gondoskodni, akkor is, ha fájt és fáj neki, hogy visszaütnek.

Az eredmény egy olyan koalíció lehet, ami kapcsán azok akik kisebb rosszként szavaznak a FIDESZre, lenyelik, de nem akarják a tisztességtelenséget össze tudnának fogni a liberális oldal, a baloldal tisztességes részével, de akár a radikális jobboldal kisebb részével. És egy ilyen "tisztesség koalíciója" mindkét oldal tisztességtelen részét egyszerre tudja leváltani.

LúzerMan 2018.04.10. 18:05:27

@MyNick0:
"a kultúrmarxisták undorító mocskos hazaáruló gazemberek. Aki multikultis, buziházasságos, safespace-es országot akar, az részemről egy utolsó féreg. "

Ez a jobboldali, konzervatív, keresztény hivatalos álláspont?

felucca02 2018.04.10. 18:08:51

@Válasszunk:
Ezzel egyet tudok érteni!
De ehhez a konszolidáció irányába kellene most a dolgoknak elmozdulnia. Attól tartok, hogy nem fognak (ha támadják a kisvasutat, hosszabbítsuk meg icskéig, stb.).

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 18:15:02

@Szelid sunmalac: Én emlékszem sok időszakra. Az egyik időszak az MDF-SZDSZ paktumot szidó kezdeti időszak. Ez után a törvényesség vs taxisblokád kérdésben Árpi bácsi képmutató magatartására sokan voltunk dühösek. Majd jött egy olyan időszak, hogy a választás után közölte az MSZP, hogy a korábban vállalt kötelesség a más pozícióról lemondásra mégsincs így, visszamenőleg módosítjuk a választási rendszert. Na ennek a támogatását is elég sokan felróják a mai napig Árpi bácsinak, ergo ő is vastagon pártkatona volt.

Mádl kapcsán jó kérdés, mennyire alkotott maradandót. Nem is képviselt senkit igazán, amikor szükség lett volna a bajban. Sólyom... Az Őszödi beszéd kapcsán a folyamatos hazugságok kérdésében a többoldalú probléma egyoldalú értelmezéséhez sokat tett hozzá, és ezzel szította a bajt. A beszédébe és az utána való ötlettelenségébe Gyurcsány amúgy is belebukott volna, így bizony a köztársaságelnök pártossága szükségtelen is volt.

Mr Copy+Paste sem a pártatlan, népet képviselő és jó köztársasági elnök. Áderről sem beszélnék.

Amikor a politikai oldalak az MSZMP-ben és a Hazafias Népfrontban merültek ki, akkor persze teljes volt az egyetértés, de máshogy hívták a pozíciót. Visszasírod?

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 18:27:06

@felucca02: Ahhoz, hogy Viktor leváltására létrejöjjön koalíció Viktor nem fog sem konszolidációval sem mással asszisztálni.

Szerinted akik megakadályozták, FIDESZ frakción belülről, hogy a parlament újra megszavazza, hogy sok pénz elveszti közpénz jellegét, mert párt vezetéséhez tartozóként elegük van a korrupcióból, ha abba a helyzetbe kerülnek, hogy le lehet számolni a korrupcióval, lehet egy tisztesség koalíciója, és felelősségre lehet vonni, el lehet számoltatni sokakat, az mivel jár majd az Orbán Családnak?

A Tiborcz ügyet azért nem értem, mert egy cég tulajdonosi hátterét el lehet rejteni, meg lehet oldani, hogy ne kötődjön a családhoz. Ha itt bármi lesz, ami nem évül el egy ilyen koalíció melletti számonkérésig, akkor benne van a pakliban, hogy az unokák a börtönben látogathatják az apjukat, az iskolában a többi diák előtt kellemetlen lesz a helyzet, a lánya nehéz helyzetbe kerül. Nem volt senki aki megoldja, hogy papíron ne hozzájuk kötődjön a balhé?

Mivel a fenti koalícióhoz elsősorban az kell, hogy "legyen értelme a FIDESZnek szakadni, mert legyen a tisztességes csoportnak vállalható partner", második sorban kell a FIDESZ ilyen szakadása, de nem kell új választás, ha ebbe az irányba mozdul el a politika, akár 2022 előtt is lebontható a NER. A 2/3 pont azért érdekes, mert ideális esetben a FIDESZ szakadása esetén a tisztességes csoportnak önmagában többsége, ellenzék tisztességes részétől érkező támogatással 2/3-a lehet.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.10. 18:33:35

@felucca02: Mondjuk a következő emberekre lehet építeni:

Navracsics - Ő abszolút vállalható figura.
Pokorni - Oktatásügyben kikövetelhető a dolog.
Gulyás Gergely - Ő akadályozott meg sok dolgot belülről...

A sort lehet folytatni.

Nagyorrú Barbi 2018.04.10. 18:41:41

Erre már csak legyinteni lehet.

2018.04.10. 19:10:25

Válasz egy FIDESZ szavazótól:
Nézd meg az Indexen a cikkeket, blogokat, ahol lehülyézik a FIDESZ szavazókat. Szerintem elkezdhetitek ti is a békés egymás élést
Üdv:
valaki nagyon más

horvathviteztamas 2018.04.10. 19:32:17

Két hete még börtön és lámpavas volt a szlogen...örülök, hogy végre változott valami...

Magyarország Europa jovője 2018.04.10. 20:25:21

@felucca02: "Ló nemi szervét van háború! A te fejedben van háború, meg a viktoréban, Meg is látszik rajtatok."

A valosaggal es a tenyekkel vitatkozol, ilIetve nevetseges gyermekded modon H A Z U D S Z ! !
Az arabok vitathatatlanul elfoglaltak szamos Europa jelkepenek tekintheto nagy varost. Ezt csak letagadni lehet, mert mindenki latja. Ha mi nem allitjuk meg, akkor egesz Europara ez var.

Pöff 2018.04.10. 22:24:32

Tobzódnak a fidesz trollok.. máshol is...

mi van k.cs.gök nem volt elég a 2/3?
tiétek minden..azt csináltok amit akartok

mi a f@sz kell még?
minden ellenzéki párt szavazó bázisa menekül(ni fog)

Tiétek lesz az egész kibaszott ország.
mi a f@sz kell még nektek?

Ti még a brutális győzelemnek se tudtok örülni, ha nem rúghattok bele egy Jobbikosba LMP-sbe vagy egy Momentumosba
Ez a ti világotok... EZ

Pöff 2018.04.10. 22:30:02

@Magyarország Europa jovője:

menjéé mán le a vidékre..oszt nézzé már körül

mert én csak a kib@szott r.thadó vidéket látom meg a cigányt

mond már meg mi a f@sznak jönne ide az arab?
Nincs szociális ellátás, nincs oktatás ügy,nincs kórház(vagy orvos)
munka nélkül, bejelentés nélkül még a TB kártya is jelez
Gyerekes vagy elvált szülők az állami támogatásból tengődnek.

mikerbiker 2018.04.11. 09:29:29

@Klein Norbo: Melyik részét nem érted a választási rendszernek? Az emberek többsége sosem lesz elégedett AKÁRKI nyeri meg a választást = demokrácia.

Klein Norbo 2018.04.11. 09:33:54

@mikerbiker: Már hogyne érteném a rendszert. A Fidesz által kitalált választási rendszerben mindig 2/3-a lesz a Fidesznek. Éljen a Népköztársaság.

Cycmen 2018.04.11. 11:14:43

@Klein Norbo: A Fidesz által kitalált választási rendszerben mindig 2/3-a lesz a Fidesznek.

Ja! Olyan választási rendszert kellett volna alkotni, amiben az alakít kormányt, aki a legkevesebb szavazatot kapja!
És nehogy most azzal gyere hogy az ellenzék mindösszesen többet kapott! Hogy kormányozna együtt Gyurcsány, Vona és Karácsony meg Széll Bernadett? Bocs ha valamelyik senkit kihagytam!

teéjesenmindegy 2018.04.11. 11:20:37

Ráadásul esély sincs rá, hogy amit a többség szeretne az országban, az megvalósuljon.
És ez mi is lenne pontosan? Mert értem én, hogy 47% akarja azt amit a fidesz, de ne csinálj már úgy, mintha a többség egy homogén egész lenne.
Szóval 47% azt mondja, hogy menjünk egyenesen, 20 azt, hogy jobbra, 15 hogy balra 13 szerint forduljunk vissza, 5 szerint üljünk le, és ne menjünk sehova...

"vannak még más témák is a migránsokon túl, amivel foglalkozni kéne ebben az országban."
Ja hallottuk. Orbán takaroggy, meg szar minden. Meg tényleg, hogy fizessenek a gazdagok! Hogy kik is a gazdagok? A rolexesek? Nem. A 200 felett keresők..

"az ellenzéki szavazó nem tud a kormánypártival beszélgetni anélkül, hogy egymásra borítanák az asztalt? "
Gondolom csak és kizárólag az, hogy a kormánypárti egy bunkó agresszív geci, az ellenzéki pedig bölcs és higgadt, és tájékozott...

"mégis van egy csomó dolog, amiben egyetértenek."
Egy dolog van, amiben egyetértenek, hogy Orbán takaroggy. Sorold a többit, ha tudod.

Álljatok le, ezzel a mi vagyunk többen dumával.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2018.04.11. 11:31:30

@Klein Norbo: Nem lesz mindig 2/3-a. A gond csak az, hogy azon panaszkodsz, hogy nem lehet normálisan beszélni kormánypártiakkal, asztalborogatás nélkül, miközben a megszólalok jelentős részét éppen TE hagyod figyelmen kívül.

Amikor felhívják a figyelmed arra, hogy amit mondasz nem úgy van, akkor jön amatekozhatsz ahogy csak akarsz után a kinyilatkoztatás, a másikkal szembeni nem éppen kedves leszólás. Olyankor, amikor nincs igazad.

Ha a lövészárkok betemetése valóban célod lenne, és valóban akarnál kormánypárti szavazókkal beszélni, akkor nem ezt tennéd. Akkor elfogadnád azt, hogy az általad preferált célok, ami ellen jóval többen léptek fel, még kevésbé legitimek, és a leginkább legitim irány győzött.

Lehet mutogatni, mindenn rossz, minden felelős. Még az is, hogy az MKKP-re szavaztam listán a FIDESZ helyett is elvehet az alternatív valóságban játszódó agymenésben az ellenzéktől szerinted esélyt, csak egyetlen dolgot nem sikerült megértened.

A választásra jogosult korú lakosság mintegy 30%-a úgy döntött, attól, hogy egy neked szimpatikus pártot megválasztana nem lenne jobb a helyzet, nem éri meg elmenni szavazni, mert veletek sem jobb.

A választásra jogosult korú lakosság további majdnem 35 %-a úgy döntött, hogy a kormány számára ad felhatalmazást a kormányzásra.

A lakosság további mintegy 14%-a balliberális oldallal ideológiaiolag szembenálló, azzal ellentétes elveket valló Jobbikra szavazott.

Akadnak akik az ismert módon FIDESZ tag nemzetiségi képviselőre szavaztak, ezzel támogatták a folytatást.

Sok törpepárt akad 1% alatt. De azok is elvittek jópár szavazatot, és mondjuk a MIÉP biztosan nem liberális, de a Munkáspárt hívei is rendszeresen mondják el, hogy a mai balliberális oldal számukra használhatatlan.

Lehet arról vitatkozni, hogy kitől vett el bármit is az MKKP. De annak tudatos szavazói vannak. Akiknek nem véletlenül nem számított, hogy az MKKP nem fog bejutni, hogy azzal a szavazattal NEM a kormányváltást támogatjuk. Sok okot mondtam el, miért tehet így sok FIDESZes is. Te azt az átlagosnál tudatosabb szavazókat sorolod oda, kormányváltókhoz, ahova a tettek által nem sorolhatóak.

Vannak taktikailag átszavazó vagy nem átszavazó zöldek...

Na a maradék az a balliberális oldal, aminek a támogatottsága a választókorú lakosság mintegy 14-15%-t éri el, aminek rekord magas az elutasítottsága, és te mégis ennek az iránynak az érvényesülését várod el. Akkor már baromira nem zavar, hogy az adott iránynak nincs támogatottsága, és többször, következetesen zavartak el titeket a választók.

Az sem zavar, hogy amikor a FIDESZ valamit rosszul csinál, mindig van először a téma mentén tiltakozás. És vannak nagy tüntetések. Amint oda jöttök, és mellétek kell állni, felszívódik a tömeg. És ahogy a FIDESZre sokan befogott orral szavaznak, mert büdös és rossz, a ti szavazóitok jelentős része is befogott orral szavaz. De ha mellétek kell állni egy olyan ügyben, amiben korábban tüntetett inkább hazahúz.

A liberális demokrácia értéke pont az lenne, hogy ennél kisebb kritikára is reagál és kijavítja magát, de ti ezt a lényeges elvet, mint oly sok más szép és jó liberális elvet megtapostátok, rászartatok, ráhúgyoztatok és ma is ezt teszitek. Szólásszabság vs PC. Törvény előtti egyenlőség, törvény egyenlő védelme, mint emberi jog, vs nőket jobban védő kezdeményezések. A saját elveire is magasról szaró, sokkal kisebb támogatottságból diktálni akaró, arrogáns, akarnok csoport, aki ártalmas megoldásokhoz annak ellenére ragaszkodik, hogy sokszor hallotta, mi ezekkel a baj nem kell.

És az utóbbi magatartásra tökmindegy, hogy egy kritikát megérteni sem hajlandó narcisztikus, vagy rosszindulatú szándékosan ártani akaró pszichopata az illető, mindkét kategóriába belekerül, és amíg ez a kép marad fenn róla addig nem fogják megválasztani.

Ha az így működő csoport az ördög ellen tenne, akkor sokan az ördög mellé állnának. Ha Orbán ellen harcoltok, sokan Orbán mellé állunk.

Klein Norbo 2018.04.11. 12:29:02

@Cycmen: Ha egy csak egy csimpánzokból álló kormányt hoznának létre az is kevesebb kárt okozna, a gyűlöletpropagandát nyomó Fidesz. Ha az állam egy uszítja polgárait egy másik népcsoport ellen az egy modern európai országban elfogadhatatlan. Nem vagyok nagy történész, de ebből még egyszer sem sült ki jó dolog.

teéjesenmindegy 2018.04.11. 12:41:54

@Klein Norbo: Gyűlöletpropaganda? Polgárok uszítása? Kisapám, pont hogy a demokratikus ellenzék csinálja, akinek az az egyetlen programja, hogy Orbánt felkössék.

Robbie2008 2018.04.11. 13:01:08

@Borondot jol pakoljatok be lippsik:

1. Vigyazz nehogz vilagtalan lippppsi modra probalj ervelni mer arra a zemberek 85%/a nem vevo!!!!!

MUUUUUUHAaaaaaaahaaaaaahaaaaa

-> A jászol melegével átitatott békés életet kívánok minden szeretted számára (is).

Cycmen 2018.04.11. 14:01:40

@Klein Norbo: " Ha egy csak egy csimpánzokból álló kormányt hoznának létre az is kevesebb kárt okozna, a gyűlöletpropagandát nyomó Fidesz."

Na ilyen egy ellenzéki szavazó! Ezt nevezem észérvnek! És csodálkozol, hogy alulmaradok. Csodálkozol, hogy itt elküldenek benneteket a p.csába!

IndaRobi 2018.04.11. 14:37:14

@konrada: bukó mivel jelenleg Dubaiból írok, várok az átszállásra. Saját magam is teszteltem és elég hamar kimozdítja a jelenlegi párt szavazókat a komfortzónájukból.
Bár ezt tudtuk, csak nem sejtettük. Még ha ez a mondat furcsán is hangzik.

Kis segítség: tudasbazis.sulinet.hu/hu/matematika/matematika/matematika-1-osztaly/romai-szamok-i-xx-ig/romai-es-arab-szamok-bemutatasa

eßemfaßom meg áll 2018.04.11. 18:46:56

IndaRobi

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2012.12.26. óta tag.

ezért tökre érdemes volt előszedni egy 6éve lezsírozott tartaléknicket :)

Oilbaron 2018.04.12. 11:07:07

Nem tudom mit siránkoztok itt meg cseszegetitek egymást. Gondolom megömlésetek van attól, hogy most húú de nagyon odamondtam a másiknak és már remegő kézzel várjátok, hogy mit ír a másik álnéven, álnickkel tököm tudja mivel író virtualitás. Egy szociológia tanulmányok vagytok így egy az egyben ezzel meg a többi egymásnak esős politikai bloggal. Mondjuk olvastam, hogy tényleg felszabadul valami anyag a szervezetben ettől (kellemes remegés itt-ott), de szerintem inkább verjétek ki, már ha nem csak itt van mit. Viktor-Feri csinálja cirkuszt ti meg tapsoltok meg éljeneztek.

Egyiknek se vagyok híve. Számomra ez a 2/3 azt jelenti, hogy 2/3-ot kapott a mi lopásunk is. Négy évig újra lehet lopni kőkeményen. Most kell meggazdagodni, lehet adót elkerülni meg kihasználni a kiskapukat. Kicsit szét kell nézni és örüljetek végre, hogy banánköztársaság vagyunk ne szívjátok egymás vérét. Ide nekem az EU-s pénzeket! John, Jürgen, Javier, Macho Giorgo, Jean dolgozzatok mert a kohéziós alapokból még nem keveset akarok lopni! Kellemes lopást mindenkinek a következő 4 évben. Lúzer, aki most nem gazdagodik meg, komolyan mondom. Ne legyetek lúzerek barátaim!

Hajrá Magyarország, hajrá lopni! Ne itt lopjuk a napot!

The Biclops 2018.04.13. 22:20:23

@Kewell: Helló! Én mondok párat:
Sajtószabadság - Hát ennek vége, thanks médiahatóság
Szabad és valóban jogi alapon, pártsemlegesen döntő bíróság - ennek is vége, thanks fideszes legfelsőbb bírói kar
Piaci alapú verseny - vége, thanks mészáros és a haverok!
A társadalom ellen vétők számonkérése - Na ilyen nincs.
Náci propaganda, gyűlöletkeltés minden szinten - a mi pénzünkből, a haverok zsebébe. Mindenki ellenség, és csak a fidesz tud megvédeni minket a multik, a bankok, a közművek, a migránsok, Soros, és az ENSZ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Az ENSZ IS ELLENSÉG, el tudod ezt képzelni?????)
Valós igényekre elköltött közpénzek, a stadion és klientúraépítés helyett - Hát ennek annyi.
A debilek és kretének (kósa, habony, stb) helyre pakolása (elmegyógyintézet) - Esélytelen
A németszilárdok bebörtönzése. (látens Mengele, csak és és diploma nélkül) - Demokráciában már rég lesittelték volna a náci eszmék és védtelen kisebbségek elleni gyűlöletkeltés miatt. - Csak helyettesítsd be a 'Migráns' szót a 'Juden' szóval. Az már régen volt, de szóról szóra ugyanígy történt...
Szólásszabadság, véleményszabadság - Emlékszik még valaki erre? Ma egy ellenzéki érzelmű közszereplő fel sem léphet komplett városokban, mert mindenki fél. Egy demokráciában mitől fél egy egész város????
A cigányhelyzet kezelése. - Mondjam, mennyi pénz tűnt el a Híd a munka világába programban? Több, mint amennyire gondolsz! És ki a felelős? Nahát... nincs felelős. Mindenki marad. Éééérdekes.
Véleményszabadság - ne kelljen félni a gyerekem előtt beszélni arról hogy a főnök egy diktátor, a holdudvara pedig az ő (a gyerekeim) jövőjét lopja épp el a szemünk láttára. És a feleségem engem csitítgat, hogy ne a gyerek előtt? Mert miért? Mert őt rúgják ki? És milyen alapon? Mert a férjének van véleménye az uralkodó anyatoszó fideszgehetzeekről? (jaja, gyűlölködöm. Mert a migránsozók, meg a sorosozók nem? Köszi!)
Piaci alapú energiapolitika - most Russia van, és nincs más.
Erőmű, ami piaci alapon kerül beszerzésre. Mondjuk USA, FRA, UK, JP cégek is építhetnék Paks 2-t, csak persze őket nem kérdezték meg... Hát igen, Ruszkikhaza viktor pálfordulást hajtott végre.
Ja, miért kell paks2? Amiért a stadionok (gy.k. - mert ott sok a talicska a pénz kitolásához.) miért nem napelemekbe, meg szélerőművekbe teszünk pénzt? Azért mert ott Vladimir nem keres még a hulladékkezelésen is? Oh, wait! Ott nincs is hulladék.
EU-s értékek, összefogás a kiprovokált széthúzás helyett
Az ellenzék tisztelete, fair politizálás - Hallottatok olyan fideszes véleményt, amiben az ellenzék egy tetszőleges tagja nem hazaáruló, migránsbarát rohadék? Én migránsbarát vagyok, most is lakik nálam egy, diák, aki potenciálisan migráns lesz. REmélem sikerül lebeszélnem erről az idióta országról. Nem, véletlenül sem a mi érdekünkben. Őt védem a sok agymosott idióta bántalmazásától.
Ja, ő Erdogan elől menekülne ide. Szerencsétlen, nagyon mellényúlt.
Kiszámítható nyugdíjrendszer. Nekem több milliómat vette el az a mocsokboohzee banda, aki két évvel később már minden bokorban stadiont épít. Egy fillért nem kaptam a MAGÁNnyugdíjamból. Semennyit! Pedig az az én pénzem volt. Persze már senki sem emlékszik, de nekem itt van bekeretezve az utolsó egyenlegközlőm- Aszongya: "Az ön magánnyugdíjpénztári egyenlege 0 Ft, azaz nulla forint."

Köszönöm, és mindenkinek aki a fentiek hátterében áll, hosszan tartó szenvedést, és gennyes hererákot kívánok. Nem azért, mert rossz ember vagyok, hanem azért, mert mind megérdemlitek.

Rátok, kedves Fidesz szavazók csak haragszom, mert vagy gyávák, vagy végtelenül ostobák vagytok.

Tessék, köpködjetek!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2018.04.15. 21:11:23

@James Blond: bezzeg gyurcsány , 2006, de jó volt a szabadság
süti beállítások módosítása